• Stanowisko: SEKRETARKA / ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  • Nazwa firmy: sprzedaż sprzętu medycznego
  • Miasto: mazowieckie
  • Data dodania ogłoszenia: 22 lipca 2025, 8:50
  • Oferta nr 42386196

Obsługa sekretariatu i przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych

Branża: sprzedaż sprzętu medycznego

Lokalizacja: WARSZAWA

Opis stanowiska:

Poszukujemy osoby na stanowisko Sekretarka, która dołączy do naszego zespołu w firmie zajmującej się sprzedażą sprzętu medycznego. Jeśli jesteś dobrze zorganizowaną, komunikatywną osobą z doświadczeniem w pracy biurowej lub przetargach publicznych – ta oferta jest dla Ciebie!

Zakres obowiązków:

 

  • Kompleksowa obsługa sekretariatu (korespondencja, dokumentacja, odbieranie telefonów)
  • Przygotowywanie i składanie ofert handlowych i przetargowych
  • Współpraca z działem sprzedaży
  • Monitorowanie ogłoszeń w platformach przetargowych (np. e-Zamówienia, BIP)
  • Weryfikacja dokumentów przetargowych i kontrola terminów
  • Kontakt z klientami, instytucjami publicznymi i partnerami handlowymi

 

Wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie w obszarze zamówień publicznych
  • Znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność
  • Umiejętność redagowania pism i ofert
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Komunikatywność, rzetelność, zaangażowanie

CV  prosimy wysłać na adres: praca_zamowienia@wp.pl