- Stanowisko: SEKRETARKA / ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- Nazwa firmy: sprzedaż sprzętu medycznego
- Miasto: mazowieckie
- Data dodania ogłoszenia: 22 lipca 2025, 8:50
- Oferta nr 42386196
Obsługa sekretariatu i przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych
Branża: sprzedaż sprzętu medycznego
Lokalizacja: WARSZAWA
Opis stanowiska:
Poszukujemy osoby na stanowisko Sekretarka, która dołączy do naszego zespołu w firmie zajmującej się sprzedażą sprzętu medycznego. Jeśli jesteś dobrze zorganizowaną, komunikatywną osobą z doświadczeniem w pracy biurowej lub przetargach publicznych – ta oferta jest dla Ciebie!
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa sekretariatu (korespondencja, dokumentacja, odbieranie telefonów)
- Przygotowywanie i składanie ofert handlowych i przetargowych
- Współpraca z działem sprzedaży
- Monitorowanie ogłoszeń w platformach przetargowych (np. e-Zamówienia, BIP)
- Weryfikacja dokumentów przetargowych i kontrola terminów
- Kontakt z klientami, instytucjami publicznymi i partnerami handlowymi
Wymagania:
- Mile widziane doświadczenie w obszarze zamówień publicznych
- Znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność
- Umiejętność redagowania pism i ofert
- Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Komunikatywność, rzetelność, zaangażowanie
CV prosimy wysłać na adres: praca_zamowienia@wp.pl